wtorek, 4 sierpnia 2015

2 Kreski

Witam was! Jak zwykle niechlujnie i na szybko, ale 2 kreski internetu pozwalają mi na szybki wpis ;D
Podzielę się z wami moimi ostatnimi zdobyczami, zdjęć będzie niewiele, warunków chyba nie mam, albo sobie wmawiam. Ale mniejsza o to.
Generalnie bloga założyłem, i flickr'a też, ale ciężko mi się z tym ogarnąć, jakoś się w tym wszystkim pogubiłem. Dalej nie mam stabilizacji umysłowej, niestety problemy życia codziennego dają w kość, ale staram się być pozytywny!
Tygodniowy pobyt na Woodstocku dał mi w kość, ale pozytywnie! Oderwałem się, ale powrót przysporzył mi zawrotów głowy, tak więc od niedzieli chodzę pijany....

Hm no i w głowię mam tyle rzeczy, które chciałbym opisać, podzielić się z wami i planów, ale jak widać lipa.
Chyba podzielę sobie to na jakieś kategorie itd...
No mniejsza o to ;DDD












9 komentarzy:

  1. ale cudnie wygląda wilczka na czarno-białej focie ♥
    a flavas/ek? Ci z całego serca zazdroszczę :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy te lalki to nowe nabytki? Midge super :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. szalony ty...tydzień w tej dziczy dałeś radę wytrzymać?! :P ja już za stara jestem....pojechałam w czwartek po pracy na koncert Within Temptation i Dream Theather i do chaty,a rano do pracy.... :P

    zdobycze fajne,czarna czekoladka superowa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dałem rade ;D
      Kurde! Jakbym wiedział to może byśmy się zobaczyli xD

      Usuń
  4. super zdobycze! nie wiem czy bym wytrzymała na W, ale fajnie że byłeś i oderwałeś się trochę, pozdrawiam i zazdraszczam, zwłaszcza AA!

    OdpowiedzUsuń
  5. Co to za ciemnoskóra piękność?

    OdpowiedzUsuń