poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Trzecia Gratis!

Od Kiedy świat usłyszał o nowych Fashionistas, ludzie oszaleli. W tym ja.
Odświeżone/ Nowe moldy zawróciły ludziom w głowach! W tym mnie!
Nastawiałem się na kilka lalek, lecz nie robiłem sobie nadziei w związku z klejoglutem.
Jak się jednak okazało, 2 z tych które chciałem okazały się czyste! Jednak po kolei :)

Ostatnio w lalkostrefie zawrzało, bo do sklepów trafiły właśnie te najbardziej pożądane z nowej serii!
Cena była kusząca, więc wziąłem dwie. Następnie pani przy kasie uświadomiła mi, że trzecia gratis przy zakupie dwóch xD Zgłupiałem! Mówię, co mi szkodzi! Biorę! Wziąłem Rudą pieguskę, z racji na ładny strój. Niestety jest zaklejona na amen, cóż pocznę!

Jestem zadowolony bo ta porządana Nikki nie ma ani grama kleju, a na dodatek obłędnie się fotografuje! <3
Co jeszcze zauważyłem, to to, że ta seria jest bardzo naturalna! Nie ma wyzywających makijaży, i dwie lalki są piegowate! <3 Dodatkowo wziąłem Kena, bo też miałem w planach :)


Enjoy!





























<3

11 komentarzy:

  1. Ja nie oszalałam na ich punkcie, ale coś czuję, że prędzej czy później jakaś nowa fashionistka trafi w moje ręce, najbliżej tego jest właśnie ta blondwłosa Nikki, której mam wielką ochotę wyprostować te loki:) A tak w ogóle to fajna taka promocja:D

    OdpowiedzUsuń
  2. No, nie mogę! Trzecia gratis?! Taka okazja! Świetne są te lalki a szczególnie ruda z piegami za mną chodzi spacerkiem...

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie to takie okazje, zdradź po dobroci... ;-) fajnie, że tak się złożyło, świetny wybór!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kusisz mnie na tą blondynę, kusisz..........

    OdpowiedzUsuń
  5. Lokowanej i Rudej zazdroszczę z całego serca!
    Chłoptysia nie - bo już daaawno Go mam, ha!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna trójca! Ja też oszalałam, ale te sztywne ciałka skutecznie mnie odstraszają, a mam dosyć poszukiwań dawnych fashionistek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. No nie! Koło takiej promocji nie można przejść obojętnie!!! Chyba tez muszę kupić taki zestaw :) czy ta promocja była w jakiejś sieciówce? czy w lokalnym sklepiku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w drogerii u mnie w mieście, ale promocja była drukowana jak od producenta. Nie była to jakaś byle promocja.

      Usuń
  8. Mam wrażenie, że promocje omijają mój grajdołek:( Super zestawik:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zestawik :) Niestety w moim Pikutkowie promocji się nie uświadczy :) Ale za kilka dni Gdańsk więc może będę mieć większą możliwość pobuszowania po sklepach :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Blond pieguska i ruda pieguska - genialne są. Muszę poszukać ich u siebie. Ostatnio nie widziałam niestety. Były inne, ale tych nie

    OdpowiedzUsuń