piątek, 11 września 2015

Mózg rozsadza!

I tak w koło Macieju. 
Ja mądry, po raz kolejny w chwili słabości wsadziłem lalki do kartonu. Przeleżały tydzień.
Zajrzałem i starałem się nie kierować niczym innym jak własnym "zdaniem" i chęcią uzyskania jak najmniejszej liczby lalek. Nie udało się.

Chciałem zrobić:
- TOP 12 naj ulubieńszych... brakło stojaków...
- Same artykułowane? - szkoda reszty...
- sprzedać MH... no ładne, lubię te które mam...
- poddać się? Poddałem i spakowałem lalki w karton....

To jest tragedia. W momencie (zawsze, zawsze) gdy już mam poukładane, to wtrąci się jakaś małpa i psuje.
Najlepsze jest to, że CHCE! PODOBA MI SIĘ! Spójna kolekcja. Max 30 lalek fajnie skompletowanych... ale patrząc na możliwości rynku, i to co podaje internet to jest niemożliwe. Lasuje mózg i kosmaci moją fajną wizzję.... W dodatku zaglądam do kartonu i z ten magicznej 80stki nie chce się zrobić 30stka!

Mówię sobie... ale nie idzie. 
Jak byłem napalony na IT, tak teraz wysyp i ceny mnie zniechęcają. Dodatkowo brak pracy i niskie finanse nie mobilizują...
Wgl. patrzę na niektóre lalki i są mi takie nijakie. Wiecie o co chodzi... Że wizualnie mi się podoba i stoi w tej gablocie... ale tylko stoi i przekładam ją z kąta w kąt, i nic z tego ... Chyba pora podjąć te decyzje. Już nie raz to robiłem i wiem, że potem nie żałuję.... No tak. Pora zrobić CZYSTKI! :D

Już niebawem!

7 komentarzy:

  1. ... aż mam dreszcze i nie wiem co jeszcze ...
    no cóż - poczekam, popatrzę, może coś złapię ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. A stojaków szukasz konkretnych, pod kolor, czy jakichkolwiek?

    Spokojnie się zastanów, i te nie pasujące poślij w świat, a co tam. Lalka to rzecz nabyta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nieraz myślałam, że zrobię czystkę, ale co którą wezmę do ręki, to mi jej żal....no bo lubię je wszystkie razem i każdą z osobna...
    Może jeszcze to przemyśl, szkoda potem żałować...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nawet nie myślę o czystkach -
      po prostu za bardzo się wiążę z
      każdą nabytą postacią ;DDD

      Usuń
    2. też mi trochę żal, ale zauważyłem, że jak już sprzedam to przechodzi, poza tym faktycznie schowanie lalek na jakiś czas jest dobre, bo po wyjęciu patrzę i wtedy wiem czy faktycznie jej pożądam w kolekcji :D

      Usuń
  4. To może zamiast JEDNEJ spójnej kolekcji zrób sobie KILKA RÓŻNYCH kolekcji: np ulubione artykułowane, ulubione vintage, ulubione MH i co tam jeszcze masz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za dużo kolekcji by wyszło. nie próbuje, sprzedaje :P

      Usuń