czwartek, 24 września 2015

Paprochy....

Witam was!
Co słychać? U mnie stara bieda, szaro-buro, wietrznie i takie tam.
Czas powiedzmy dla mnie, dalszych rozterek, napięć, kłótni (samego ze sobą) i życiowych decyzji, oraz nie pohamowanych ostrych słów.
Jest to czas również na dalszy ciąg impulsywnych zakupów, jak i również stwierdzenie po raz kolejny, że pora spakować lalki do pudła, bo ... bo te już zostają. I to chyba faktycznie już ta gromadka! Mam pudło pełne pięknych lalek, na które patrząc wiem, że to są te. Fakt, zostało kilka niedobitków, które nie chcą się odpełznąć, ale cóź ;) Finansowo trochę kulawo, blogowo też, tak więc i lalki poszły w odstawkę. Co nie ?
Nie odmawiam sobie jednak małych "trupkowych" pokus, które to w razie WU mogę wywalić do kosza;)

Ostatnio, tzn. dziś i kilka dni temu kupiłem takie trupki... Drew oczywiście już odświeżona i powędrowała do pudła, czekając tam na zbawienie, pozostałe paskudy powiedzmy że do zabawy, gdy mam zły dzień... muszę pogłaskać jakąś lalkę ;DD
Pokudłana barbiocha dla siostry, poprosiła abym jej jakąś załatwił, dla dzieciaków z przedszkola, więc opa! ;D

 Jej włosy relanie to był koszmar. Co prawda dalej idealnie nie jest, ale... 
Dodatkowo ma starte usta....




6 komentarzy:

  1. ależ słodki nosek ma ta Drew, ho-ho-ho!
    a oczka takie spode łba - mniamuśne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna Drew! Zrobisz z niej gwiazdeczkę, przecież to pewne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Drew jest piękna :) Gratulacje, bo to na prawdę bardzo rzadki okaz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tę Drew, śliczna jest. Pochwal się swoją po odświeżeniu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna ta Drew :-) czekam na zdjęcia po zabiegach!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta ruda laleczka z piegami jest cudna. Poluję na taką.

    OdpowiedzUsuń