środa, 16 września 2015

Pretty Hurts

Hi Guys!

Tak właśnie myślałem, brać? Czy nie? W efekcie panna powędrowała do plecaka, i przeszła małą metamorfozę :D Chociaż na lalkach ze szmaciarni się nie boję eksperymentować.

Pretty in Plaid, mają w oryginale wysokie kitki, ciężko to potem fajnie ukształtować  do dołu, i tu nie ma zbyt widocznego przedziałka, co utrudnia sprawę, ale krok po kroku i udało się ;)
Co prawda grzywka mogła by być jeszcze bardziej dopieszczona, ale nie planują jej zachować w kolekcji, więc tylko dla pokazania, takiego eksperymentu ;D
Jeśli ktoś chętny do przygarnięcia takiej panny, na jej oryginalnym ciałku, plus jej sukienka, proszę o info :)





 

6 komentarzy:

  1. Piękna brunetka o moldzie Mackie hmm... Skoro mówisz, że chcesz się jej pozbyć, to napisz mi do mnie lalunie@onet.pl, może ja ją przygarnę.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie się prezentuje z grzyweczką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No powiem ci mistrzu z ciebie :) lalka jest fantastyczna! niczym dzieło sztuki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany, boska. Jak jej nikt nie zgarnął, to ja chętnie ją przytulę ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie, cudna! To naprawdę dobry łup z ciucholandu!

    OdpowiedzUsuń