środa, 30 września 2015

Takie Bratz to ja rozumiem - Style Starz Cloe!

Zakup Bratz przypada mi od czasu do czasu. Ni ziębią, ni parzą, ale jak mnie najdzie to na całego.
Z zapałem przeglądałem allegro w poszukiwaniu jakiejś ładnej sztuki i trafiłem. Do końca został dzień, co mi tam. Trafem wygrałem... brak zainteresowania!
Dziś przyszła, i jest fajna! Ma artykułowane nowsze ciałko, jest wyższa od tych karłowatych sztuk i ma w miarę zachowane proporcje! Z wyglądu kojarzy mi się z latarnianą dziewczyną, nie oszukujmy się wygląda jak zwykła prostitiutte!


Enjoy!












15 komentarzy:

  1. Wow, niesamowita jest! Że też ją przegapiłam na all, ehhh;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, no ciuch i buty chyba nie dla dzieci ;-D

    OdpowiedzUsuń
  3. buty obłędne - widziałam taką Tuttę na żywca u Zurineczki -
    ale wtedy nie zwróciłam uwagi na owłosienie - czy Twoja
    Prosta Tutta na perukę bądź doczepki?

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba! Cała stylizacja, fryzura i twarz! Obłędne!

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurczę, ale kocica! :D To pierwsza Bratz jaką z najwyższą przyjemnością powitałabym w swoim domu! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że jej butów nie może nosić Barbie- w trochę spokojniejszej stylizacji (co oni myśleli?) byłyby drapieżnym akcentem, a nie kropką nad i dopełniającą ulicznego image...
    Ale usta ma ładne, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  7. Lalka piękna, ale za te rozumiĘ to powinieneś dostać baty...

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię lalki BRATZ, ale ta trochę mnie przeraża :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oooooo ależ ona jest ...niesamowita:) Ma genialne włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaaaaa <3 jedna z ładniejszych Bratz jakie widziałam!! Zazdroszczę!!! i to bardzo :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale ma buty! Nieziemskie. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niezłe ubranko, też mam jedną (jedyną) Bratz i w sumie sukienkę ma w podobnym stylu... Moja to prawdopodobnie Yasmin... Przynajmniej takie informacje znalazłam w sieci... Zapraszam na mojego bloga. Pozdrawiam
    http://aya-w-swiecie-lalek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakoś nigdy nie przepadałam za Bratz, niby miałam jedną, ale to zdecydowanie nie moje klimaty... Ta ma ciekawe włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Oh wow, te buty są konkretne. Bardzo fajna lalunia:)
    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń