czwartek, 29 października 2015

Grace

Szybkim ruchem zakupiłem pewną lalkę na FLTE i okazało się, że to była tylko główka, więc zakup wymieniłem i jestem mega zadowolony, że dokonałem tej wymiany ;D Oto przed wami NFRB Style Barbie Grace <3 Ma dokładnie tą samą buzie, co Barbie Fashionistas, tylko ma rootowane rzęsy i całą resztę... Zakochałem się i nie ma ani grama Gluta <3 Uwielbiam ją i na dziś tylko kilka fotek, bo ostatnio znów mam lalkową przerwę, ale namiętnie obserwuję i śledzę wasze poczynania :)




12 komentarzy:

  1. kocham tą Grace <3
    jest bardzo fotogeniczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dziwię się, że zawróciła w głowie. To jedna z tych lalek, którą ktoś przed wrzuceniem na taśmę produkcyjną, poważnie przemyślał i jest rezultat - piękna twarzyczka osadzona na ruchomym ciele i ubrana w nowoczesna, świetne ubrania!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna kreacja! Kiedy ja ostatni raz widziałam bluzkę z kołnierzykiem u barbie?!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Z tej serii to chyba najładniejszy outfit!

      Usuń
  4. Laska jak się patrzy! No i rzęsy, artykulacja! Czego chcieć więcej? Gratuluję nabytku! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżu, wykrzyczałam to jakbym grała w reklamie jakiejś telewizji kablowej... No zachwyciłam się nią, wybacz :(

      Usuń
    2. Lubię takie energiczne komentarze, lepsze to niż : "super, ładna"
      :D

      Usuń
  5. Świetna wymiana! Barbie style mają wiele zalet ... świetne ciuchy, artykulację niestety niektóre są mało urodziwe. Ty masz najładniejszą lalkę z tej serii!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo...! Też mam taką! Moja ulubienica!

    OdpowiedzUsuń