wtorek, 20 października 2015

Moja własna LA Girl!

Coś mnie podkusiło. Wziąłem tą biedną łysą główkę i postanowiłem zrobić reroot....
Po 2 pierwszych pasemkach prawie zrezygnowałem, ale kilka godzin później osiągnąłem oczekiwany efekt i byłem zachwycony! Flok robiłem pierwszy raz... mam wrażenie, że jest mega delikatny i że odleci, bo wciąż sypią się drobinki... Stylówa na szybko, ale nad tym muszę popracować.... ;D Zdjęcia z telefonu... :(
Włosów nie wrzątkowałem, dlatego stoją... jak mnie zdenerwują to wyskubię flok i zrobię z tym porządek...








24 komentarze:

  1. Fryzura genialna :) Gdzie można kupić włosy na rerot?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na http://www.mylittlecustoms.co.uk/ - różne kolory motków i ładnie pakowane
      Ja mam swoje z Kreatywnego Świata, ale sa przysyłane z zbitym motku i żeby coś z niego wyciułać, to dla mnie masakra i dużo idzie do kosza ;/ i tylko blond do wyboru

      Usuń
  2. Wow! To nad tym wczoraj tak deliberowałeś. Wyszło fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś Mega-Zdolny! Efekt wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak oryginał, gdybym nie wiedział, to bym się nie domyślił, że to handmade, więc lajkuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Super ci wyszła, piękny kontrast obu półkul;) ja zanim dowiedziałam się o LA też pierwszy raz flokowałam ale bok zostawiłam krótki, jak znajdę ciałko to też się pochwalę. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Flok wygląda ładnie, może włosy trochę z czasem sklapną? Bardzo podoba mi się połączenie słodkiej spódnicy (skąd? Gdzie?) oraz rockowych rajstop (skąd? Gdzie?).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może klapną :) Spódnica - no name. Bluzeczka - Beyond Pink Teresa :)

      Usuń
  7. Bardzo fajna stylówa :-) Jeszcze raz dzięki za Lanę i dodatki! :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale zbieg okoliczności - zrobiłam coś podobnego, ale najpierw wywrzątkowałam włosy, wysuszyłam, a na końcu zrobiłam flok. Oryginalną LA widziałam w sklepie, ale nie kusiła mnie niczym, choć ciekawa z niej lalka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. twoja też boska!
      Włpsu już klapnęły i mógłbym ją głaskać w nieskończoność :D:D

      Usuń
    2. Wyglądają na takie, co się fajnie głaska, takie błyszczące i sprężyste ;-)))

      Usuń
  9. Ochhh, profeska! Podeślę Ci którąś z moich paskud na zmianę wizerunku, co? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chłopaku... BRAWO!!!! Świetnie to zrobiłeś! Wygląda idealnie!!! Gratuluję zrobiłeś dobrą robotę! no, ale w końcu jak by nie było w tym jesteś przecież najlepszy!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Super efekt! Sekundę mi zajęło zorientowanie się, że to wcale nie nowa fashionistka tylko handmade ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie, naprawdę świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyszło, jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń