niedziela, 11 października 2015

Orgazm Lalkowy x4

Targowisko w Krakowie obeszło się bez powodzenia, same śmieci lalkowe więc odszedłem z niczym...

Pokusiłem się więc na Smyka i ujrzałem tam obłędną, bladą Azjatkę z nowej serii Style Barbie...
 Cena mnie przywołała do pionu i postanowiłem się przejść jeszcze do Kerfa... 
Tam posucha, więc wróciłem i kupiłem tą Style... w łapy wpadła mi też EAH Lizzie Hearts
 i wpadłem na całego... 
Mówię! Co mi tam, do końca miesiąca suchary i woda, ale obie nie mają klejogluta i po prostu musiałem!!!! Są piękne i jestem mega zachwycony! 
Tylko trzeba im oporządzić włosy z lakieru i będzie miodzio :D Tak więc przedstawiam wam spam zdjęciowy i życzę miłej nocy ;D
































6 komentarzy:

  1. Ładne te dwie!! warte grzechu,heheheh :) Azjatka ma fajny,bardzo oszczędny mejkap!

    OdpowiedzUsuń
  2. Łohoho! Wspaniałe nabytki, nie wiem, która ładniejsza! Klasa!

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany! Obie świetne, ale Azjatce to bym miała trudności się oprzeć! Jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  4. Same wspaniałości! :) Na Lizzie sama się czaję, zobaczymy co z tego czajenia się wyjdzie :P

    OdpowiedzUsuń