czwartek, 24 grudnia 2015

Wesołych Świąt ^^

Kochani! 
Życzę Wam Wszystkiego Dobrego na te Święta... Doceniajcie to co macie, rodzinę i przyjaciół :) Sam na Święta nie będę w domu z rodziną. Mimo tego, że było tak jak było, jest mi przykro. Ale tu gdzie jestem jestem z przyjaciółmi więc też nie jest źle, bo bardzo dbają o tradycje więc będzie ciepło i przyjemnie :) 
Tak więc Wszystkiego Dobrego jeszcze raz, niech wam dźwięczą kolędy w uszach, a w nosie mąci zapach piernika na zmianę z karpiem i sałatką warzywną!
Ten rok był kolejnym rokiem, smutnym, złym, wesołym, pełnym imprez... pomieszanie z poplątaniem. 
Jestem pełen nadzieji i obaw, kończę go w zupełnie nowym miejscu. Są nowe wyzwania, nowi ludzie, miejsca i kompletnie inny świat!
Jestem w Wielkiej Brytani!
Życzę Sobie powodzenia i Wam również! 
Lalek brakuje mi strasznie, a tu takie cuda w sklepach!
Ahh.
 Buziaki :*


11 komentarzy:

  1. Wesołych Świąt i wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :-)Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Merry Christmas, and wishing you a wonderful new year :-)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych świąt i szerokich horyzontów w nowym miejscu :))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego w nowym miejscu! Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  5. Spóźnione życzenia po świąteczne również i ode mnie, ale jesteśmy przed Nowym Rokiem więc a Ty zaczynasz nowy rozdział w nowym miejscu ... zatem niech wszystko się ułoży po Twojej myśli!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia!!! Trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A jednak wywędrowałeś. Mam nadzieję, że będzie Ci tam lepiej :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Poświątecznie, ale z najlepszymi życzeniami na dobry nowy początek:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj,
    O lalkach czytam od dawna, zaczęlo się od bloga Marti i jej lalek, potem przeniosło się dalej, jednak sama zaczęłam je zbierać dopiero niedawno, od kiedy wyprowadziłam się z domu. Brakuje mi wiedzy i doświadczenia a jednak niezmiernie cieszy mnie każdy nowy nabytek.
    Czytając nasze rodzime forum, czy lalkowe blogi zwróciłam uwagę że na Twój nick nattrafia się najczęściej, postanowiłam więc zobaczyć jak wygląda Twój blog i zbiory.
    Te kilka wpisów które zdążyłam przeczytać więcej powiedziało mi o Tobie niż o lalkach i w jakiś sposób do mnie trafiło.
    Życzę Ci żebyś w Angli znalazł to wszystko czego szukasz i wrócił do lalkowania szczęśliwy.
    Gorąco pozdrawiam Venusupernova@gmail.com

    OdpowiedzUsuń