sobota, 6 lutego 2016

Libster Award

Dziękuję za nominację od Inki!

Odpowidam na twoje pytania, jednak nie nominuję innych osób i nie zadaję pytań. Dla mnie wszyscy są wyjątkowi!

Pytania od Inki i moje odpowiedzi!
 1.) jakich OSÓB  realnych i fikcyjnych
           (film, literatura, legendy okoliczne itp.)
lalki chciałbyś mieć?
Marzy mi się lalka Lady Gagi i moja własna. Chciałbym również mieć laleczkę Chucky, chociaż to najgorzej wspominany horror z dzieciństwa! Pewnie znalazły by się jeszcze inne postacie, jednak na ten moment przychodzi mi na myśl tylko to ;)

2.) jakie masz ZWIERZĘTA -
jakie chcesz mieć -
jakich się boisz
Nie mam, nie chce mieć, nie lubię pająków.

3.) Twoje lalkowe MARZENIA
Hmmm.... Piękna wielka gablota i każda lalka na osobnym stojaku. Oraz wszystkie możliwe lalki na ruchomych ciałkach!

4.) ZAWÓD wyuczony -
wykonywany -
wymarzony
Wyuczony Fryzjer, wykonywany Pracownik Burger Kingu xD, a wymarzony to zajebisty stylista fryzur....

5.) JAK znajomi - rodzina - partnerzy -
zapatrują się na Twe lalkowanie
Znajomi którzy wiedzą są obojętni, nie afiszuję się z tym, choć gdy kupuję lalkę w ich towarzystwie to lekko zdziwieni czasem xD Zawsze jak widzę sklep zabawkowy to ciągnę i mówię... Tylko na minutkę! Rodzina ok! Przywykli :) Jestem singlem, jednak w poprzednim związku miałem szczęście być z osobą dzielącą tą samą pasję, więc wspólne buszowanie po sklepach, targach i odświeżanie lalek to była sama przyjemność!

6.) INNE  pasje poza lalkowaniem
Fryzjerstwo, Fotografia

7.) Jak się zaczęło Twoje LALKOWANIE?
Zacząłem z nudów na studiach oglądać blogi lalkowe i wpadłem... kupiłem pierwsze lalki na gumtree i tak się zaczęło!

8.) Twoje lalki - zabawki z DZIECIŃSTWA
Z dzieciństwa jako takich zabawek i lalek nie mam, został mi tylko miś który był przywiązany przy moim łóżeczku :)
 

9.) FAWORYCI w Twej kolekcji
Hm obecnie współczesne fashionistas, jednak każda lalka ma swój urok i nie umiem wybrać jednej!

10.) jakich lalek nie ZAPROSISZ do siebie
Dali, Pullipów itp. 
Shelly Kelly, dzieci....

11.) Jakich osób - bohaterów - postaci wg Ciebie
      POWINNY powstać  lalki a jednak ich nie ma?

Lady Gaga, Britney Spears, koniecznie od Mattel, ew. Tonner.
Rihanna, Nicki Minaj, Tina Turner,Ellie Gouldling, Adele xD I inne ;D


Dziękuję i pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. a wiesz, że wydaje mi się, że widziałam kilka
    wersji tego horrorystycznego chłopięcia w necie?

    ja bym chętnie potworzyła swoje własne panienki -
    ale to wciąż tylko konkretny projekt i wizje :D

    lalkę Adele i ja bym chętnie nabyła - a Nicki
    Minaj widziałam lalinkę, ale nie przemówiła do
    mnie, zresztą jak i lalka Katy Perry, niestety;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie poczytać i poznać marzenia...pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń