środa, 20 kwietnia 2016

Kucy, Kucy, Kucykowy szał!

Witajcie w jakże pięknym wiosennym dniu! Już za oknem prawie maj... kiedy to zleciało??

Ostatnie czasy... może ze dwa tygodnie, przyniosły mi stado kucyków, a to z jajka niespodziewanki, a to z lumpeksu, no i dziś kupiłem dwa kolejne....
Nie mogę się powstrzymać, one są takie cudaśne.... Boże, przecież każdy ma drugiego bzika zbieraczego prawda? :D

Dziś szybki post co by pokazać wam moje stadko, które czeeeekać będzie teraz na dołączenie do swoich przyjaciół w Polszy :D
Nie wiem, nie miałem jeszcze tej generacji, ale jest cudna i nie omieszkam w przyszłości nabyć jakiś jeszcze!




Tu pozostałe :D Duży z lumpeksu a reszta z Jajka Niespodzianki... tak wpadłem, że normalnie... Zgubił mi się tylko Flutter Shy a'la Equestria Girls :( W pokoju... 2x2 m/kw/... żenada O.o
Pozdrawiam..!

7 komentarzy:

  1. :D Fajnego masz bzika :-) Popieram :-) Człowiek musi czymś w życiu żyć. Mogą być to kucyki, why not? :) Są słodkie i śliczne! Super gromadka ^_^

    OdpowiedzUsuń
  2. Są cudne a jednego sama mam. :D To chyba Twilight Sparkle ale głowy nie dam XD. Ogólnie nie zbieram kucyków ale jakby mi w ręce wpadły ładne to bym kupiła. Powodzenia w powiększaniu kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ kolorowo:)) Ładne mordki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ha! i u mnie jakieś kopytne pomieszkują -
    ale są dość nieśmiałe, nieufne i płochliwe
    z natury - potwornie ciężko je dorwać do
    posta ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Zastanawiam się, jak Ty się w takim pokoju mieścisz z tymi kucami i lalkami ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe, gdzie ukrył się Flutter :)))

    OdpowiedzUsuń