poniedziałek, 11 kwietnia 2016

Złe YouTuby... Takie Sklepy tylko w USA :(

Witam was! 
Tylko w USA, są takie sklepy! 
Trafiłem na YT na kanał dziewczyny, która lalkuje i robi relacje na jutuba ze swoich wypadów do Thrift Store's - potocznie lumpex! 

Generalnie poczułem, że względem Stanów, UK to bieda z nędzą jeśli chodzi o SH...
Jestem strasznie zawiedziony tym, bo w mojej okolicy jest tylko kilka malutkich a'la butików, gdzie tylko jedną biedną lalę i kuca dorwałem, w centrum Londynu nie sądze czy są jakiekolwiek inne...!

Tam jest multum wszystkiego, od thrift haul po relacje ze sklepów, gdzie półki się uginają! Polecam, jak zaczniecie to wątpię, że przestaniecie na jednym filmiku.
Ona tak sobie z obojętnością przegląda te lalki, gdzie ja bym chyba musiał z taczką do sklepu wjechać!! 

Dodatkowo te ceny, aż ręce mi opadły... nie wiem jak to wychodzi w praktyce, ale ceny naprawdę fajne!

Zauważyłem, że przeważnie to Savers... również na flickr jest jeden chłopak, który kupuje w tych sklepach właśnie i naprawdę super łupy! 
Przy okazji, robi kawał dobrej lalkowej roboty :D
Zainteresowani mogą obczaić ;D

Naprawdę ogromnie żałuję, że tu i również w PL nie ma tak szerokiego dostępu do Lalek drugiego sortu :( 
Czy ja dziś zasnę?!
Pozdrawiam z udręką! :)

14 komentarzy:

  1. Po tych filmikach to i ja nie zasną :-( Nic tylko zrobić zbiorową zbiórkę na bilet do USA i wysłać tam jakiegoś naszego przedstawiciela do towar :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet nie widzę, że literki zamieniam z tych emocji!
      nie zasnę*

      Usuń
    2. hahah :D Całkiem fajny pomysł, tylko jeszcze trochę dolarów uzbierać :D

      Usuń
  2. Nie odważę się włączyć linku. Nie chcę dostać zawału....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak masz słabe serce to fakt.. Sam czasem żałuję, że oglądam pewne rzeczy bo potem tylko cierpię katusze :(

      Usuń
  3. Hello from Spain: fabulous information.. We keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. są... ale marne jeśli chodzi o zabawki :( Jak napisałem [o zgrozo - a'la butik - chodziło własnie o charity shops]jest marnie, jesli chodzi o zabawki typu lalki Barbie xD

      Usuń
  5. A lalki Sindy? Trafiają się może? U nas w sh straszna kicha, nic nie ma, koszmar ... Pozdrawiam!:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby się jakaś trafiła to bym skamlał z radości, ledwo jedna barbie i jakiś klon i kilka porcelanek... Teraz o dziwo jedna głowa do stylizacji...

      Usuń
  6. I mnie czekają nieprzespane noce... Dollbby, ty zbóju! ;-)

    OdpowiedzUsuń