środa, 11 maja 2016

Tylko jedna? Czemu nie dwanaście!

Dzień zapowiadał się szaro i deszczowo.
 Jak zwykle w takich przypadkach zostaję w domu, jednak coś nieodparcie pchało mnie za drzwi... Wyszedłem i z marnym groszem funtem rzuciłem się jak zwykle na krótki kurs po 4 ... tak... 4 charity shopach... Ku mojemu zdziwieniu w pierwszym moim oczom ukazał się koszyk lalek! Zacząłem przebierać i nie wiedziałem w co ręce włożyć...! 
Gdy już wyszedłem, zaczęło padać ;(
 W dwóch kolejnych nic nie było a w ostatnim znów lalki! Myślałem że oszaleje... jak na złość musiałem lecie w deszczu po pieniądze do domu.. ah to poświęcenie... Po powrocie pani w sklepie wyciąga mi koszyk a tam więcej lalek!!!! Myślałem, że zdurnieje... na szczęście wziąłem tylko 2 więcej... Ale jak nie brać, jak wszystko takie tanie!! Dodatkowo napatoczył się piękny kuc <3
Co tu dużo mówić jak zwykle. Paczałki gotowe ? To paczać prosze!
 Ale będę miał zabawy !
 Większość z nich pewnie znajdzie nowe ciała, część może nowe domy, ale to w dalekiej przyszłości. Na razie się zachwycam! :D
 Ktoś wiec co to za jedna?

 Nigdy nie sądziłem, że kupię moxxie, ale jej włosy... Roszpunka normalnie... Dodatkowo są dobraj jakości jak na MGA.... Piękna VelvetBarbie....
 Toto małe mangowe? Sailor moon czy toś w ten deseń ?

 Scenka, która od dawna mi się marzyła <3 Oraz małe toto, ma cudne włosy.... xD
 No i piękna tęczowa La Dida <3

Heaven, Im in heaven ;)

16 komentarzy:

  1. Ta blada z czerwonymi ustami to pierwsza Generation Girl Barbie, Mackie w białej sukience może być Crazy Stickers, Scenka to któraś Delancey.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szalejesz normalnie! A u nas ani złamanej Barbie w SH... ech ta Polska dobra zmiana :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Widząc je w internecie też bym nie kupił, ale w SH... za 1 funta... xD
      Poza tym znasz mnie, pewnie, na 100% porozbierać, porozkładam, pozamieniam a resztę sprzedam :D

      Usuń
    2. Dobra... ja też bym kupiła! :D W gębie jestem mocna, ale jak widzę lalki, to od razu uruchamia się we mnie żądza kupowania... I co zrobisz? Nic nie zrobisz!

      Usuń
  4. Mangoszka sympatyczna, widziałam, że już zidentyfikowana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mangowa panienka utknęła już w mej głowie -
    ale blondi "co to za jedna" - intryguje!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. blondi też już znana, to panna z zespołu Little Mix :D

      Usuń
  6. Little Mix - jaka fajna, realistyczna, niebarbiowa twarz!

    OdpowiedzUsuń
  7. skamlam, dobrze ze przestałam zbierać;DDD bo małe to to:D alez słodziak

    OdpowiedzUsuń
  8. Hyhy, nie wzięłabym żadnej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobają mi się barbiowate i mangowa.

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz zwyczajnego farta! Inaczej to nie można nazwać! Brałabym, jak leci! To małe toto z cudnymi włoskami to chyba któraś z 4-Ever Best Friends. Mają takie cudne oczy!

    OdpowiedzUsuń
  11. O mamo! Ale wspaniałości! Uczta dla oczu :D Ach jakbym chciała tam grzebnąć...:D
    Ja dzisiaj upolowałam ciekawą superstarkę i trolla :D Jestem w trakcie doprowadzania ich do ładu :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie Barbie i scenka cudne. I tanie :D. szkoda, że ja nie mam takiego szczęścia...

    OdpowiedzUsuń