środa, 20 lipca 2016

Żyje i mam się dobrze ;)

Witajcie, ostatnio zaniedbałem co nieco bloga, ale to tylko spowodowane brakiem internetu. Przeprowadziłem się ze znajomymi z pracy do nowego mieszkania i nie mieliśmy od miesiąca internetu, dlatego też takie braki. Internet w pracy i brak czasu dały swoje. Teraz będę mógł nadrobić i zawalić parę nocek ;D
Poza tym to u mnie bez zmian, praca, dom, sen, praca, dzien wolnego i tak w koło. W parku w którym pracuje, obecnie jest sezon, co równa się tysiące ludzi, ostatnio doszło do 16 tys osób, co naprawdę powala. Ludzie stoją po kilka godzin w kolejkach i w efekcie zaliczają jedną atrakcję.
Gorąc niesamowity, masa dzieci, obok KFC co równa się z kolei latające skrzydełka, rozlane napoje, brudne maszyny i  tak co rano.... Niedługo koniec, zleci i będziemy żyć dalej ;D
We wrześniu wracam do PL na urlop, więc trochę odpocznę, może i do moich panien zajrzę!
Trochę również ustabilizowałem się emocjolanie, więcej radości z życia, spokoju ducha. 

Na ten moment moja kolekcja rośnie w siłę,  zakupiłem kolejne panny w tym Piękną Saturninę i fashionistkowa czarnulkę, które nie maja ani grama kleju <3 Jestem wzniobowzięty, dodatkowo piękna monstera "nie pamiętam imienia xD" z kwiatowej seri :) Mam już też 2 inne z tej serii!
W Charity odnalazłem "kena" ktorego kiedyś wydałem i żałowałem, a teraz znów się natrafił! :D
To tyle w sumie... idę nadrabiać internety! Pozdrawiam! :D
Trochę spamu !




















:)


9 komentarzy:

  1. Jelonka! <3
    Ej, twojej też się nie doginają rąsie? Bo moja ma wietrzenie pach ustawione cały czas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a nawet nie wiem, ale pominucie straciła rękę XD wypadła z mocowania xD

      Usuń
  2. Sarenka (choć chyba bardziej "jelonka" bo ma poroże) fantastyczna ;) No i fajno, że do żywych powróciłeś.

    OdpowiedzUsuń
  3. super, że jesteś,
    super, że z lalkami :DDD

    OdpowiedzUsuń
  4. IIIIISI! Matko borska, mam ostatnio straszliwą na nią chcicę, ale nie ma jej w sklepach. Piękna jest, prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah to kupuj jak tylko spotkasz bo warto! Piękna, inaczej bym nie kupił. Zachorowałem na nią jak tylko ją ujrzałem na promo!

      Usuń
  5. Gratuluje nowych zdobyczy! Są świetne! Szczególnie zazdroszczę jelonkowej monsterki ^_^

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że dobre wieści od Ciebie! Jelonek zabawny :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta uszata monsterka jest cudna! Chętnie bym zaprosiła taką do siebie:)

    OdpowiedzUsuń