poniedziałek, 8 sierpnia 2016

Barbie Curwy i inne cuda :D

To się doczekałem! 
Dziś miałem zostać w domu, ale ja to mam zmysł i wybyłem. Pieniądze straciłem, lalki kupiłem i jestem happy!
Pewnie wielu z was widziało nowe Barbie z dodatkowymi ciuszkami... Nie wiem jak w PL, ale za granicą już są, a w Stanach to już wgl. nie ma co wspominać :D
Tak więc wszedłem do sklepu a tam one! Były trzy. Blond Goddeska, i dwie Curvy...
Z racji że wszystkie zaklejone na amen, zrezygnowałem z myślą zakupienia jakiejś innej lalki...
Jednak coś mnie podkusiło i kupiłem ją... i NIE ŻAŁUJE!

Jest piękna i mimo klejogluta, jednak włosy są sypkie i nawet przy samej skórze nie ma śladu kleju, zobaczymy co pokaże czas, ale jak na razie jest super. Obyło się też bez mycia, bo nic na nich nie miała, tym lepiej. 
Co prawda, w razie kiedyś zacznie coś wyciekać, to pokuszę się na rerrot, o!
Z racji że to moja pierwsza grubinka, nie żałowałem, dodatkowo ma ciuszki, które są świetne! Dobrze wykonane, mimo swej prostoty. 
Jestem bardzo na tak i polecam. 
Dodatkowo wpadły mi w łapy dwa zestawy, sukienka i dodatki!
Plus dwie piękne BRATZ <3 O których myślę, co z nimi zrobić, bo tak pięknie wyglądają w pudłach <3
Zostawiłem tylko jedną Jasminę, bo brakło kasy, a i tak było troszkę wiejska :D
Na ostatni ogień piękna Raqelle! Nie ma gluta, a jej twarz powala <3 Skradła mi dzisiejszą sesję :D
Lalki prezentują stroje i dodatki i wgl chaos jak zwykle, kilka panien się wkradło do sesji i wgl śmieszk i i heheszki :D

Enjoy :D









 Dokładnie te dwie były jeszcze w sklepie. Nie wiem czemu, ale panna nr 37 podobała mi się w pierwotnej wersji Petitki, a Goddeska jest niefajna, nie podoba mi się ten mold w nowym wcieleniu... Coś mi w niej nie gra. Chociaż ciuchy skradł bym każdej!












 Ta sukienka to mój faworyt, choć ciężko to nazwać sukienką, bardziej tuniką, bo pod spodem jest spódniczka.











 Tu "kolekcjoner" robi bałagan, wuala!














Tak jak widać, odkryłem technikę jak robić dobra portrety w naszym aparacie i się tak bawiłem :D
Mam nadzieję że pomogłem :D 
Pozdrawiam!








 

17 komentarzy:

  1. fajne panienki,szczególnie te o okrąglejszych kształtach! szkoda tylko,że sztywne są...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy ja wiem, ładnej lalce się wybacza :D

      Usuń
  2. Pięknie je pokazałeś - urzekły mnie ciemnoskóre wszystkie trzy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. panienki PLUS szczerze Ci zazdroszczę!
    cudnie się prezentuje w nostalgicznej
    wersji - już myślałam, że ma tilakę na
    czole - a to tylko paproszek sklepowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. czapka fajna - widać, że przemyślana
    i naprawdę realistycznie odwzorowana!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia wyszły super. :-)
    Uwielbiam tą Raquelle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, a już teraz też, jest bardzo naturalna :)

      Usuń
  6. Fajna ta curvy, mam ochotę ją kupić, ale boję się, że znów wpadnę w Barbie-manię :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupuj, choćby dla zmacania, takie nowości nie można przegapić :D

      Usuń
  7. Przepiękne zdjęcia, uczta dla oka, rewelacja!!! :))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Super połów i aż zarażasz radością. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile fajnych lalek, ciuszków, kombinacji! Lubię taką różnorodność! Raquelle to rzeczywiście piękna panna i jak wspaniale wygląda w tej tunice! Fajny fason! Grace ma cudną fryzurkę! Wygląda bosko! Ciemnoskóra ma rewelacyjne włosy a za grubinką się rozglądam :)))
    Zdjęcia robisz świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, dzięki :D Właśnie to mi się podoba, że można mieszać jak się chce :D

      Usuń
  10. kocham ciemnoskóre i nic tego nie zmieni! Grubinka także cudna. Tak bardzo podoba mi się to grubinkowe ciałko. Ciuszków nigdy dość, tym bardziej, ze faktycznie można zrobić z nimi wiele kombinacji. Fajne fotki. Lubię taką zabawę z lalkami na dywanie ;-)

    OdpowiedzUsuń