środa, 3 sierpnia 2016

Bonżur Petit ;D Cokolwiek to znaczy :]

Witam was kochani, dziś naszła mnie wena i postanowiłem zrobić małą metamorfozę, małej lalki, a dokładnie Petite Barbie. Zapewne każdy zna jej oryginalne wcielenie. Nigdy nie fascynowały mnie lalki dziecięce, ani nastolatki, a wszystkie które miałem gryzły się wielkością i poszły w świat. 
Na początku, Petita dostała nowe ciałko, od czarnej fashionistki, następnie zmieniłem jej outfit, dodatki i fryzurę. Co prawda strój nie do końca mnie satysfakcjonuje, ale fryzura dodała jej elegancji i kolczyki mimo prostoty też bardzo ładnie się komponują ;)
Strój jest od Nikki, którą dziś zakupiłem, z myślą że nie będzie miała klejogluta, jednak ma tak niewielkie jego ilości, że głowa jest mięciutka, a włosy zaklejone... zgroza. Niezła zmyłka. Pozostawię ją jednak, bo ma uroczą buzie i zobaczymy do pokaże przyszłość :)

Tu przed:
 W trakcie:
 Po:

Tu Dawca, piękna Nikki vel. Sklejone Śpiki...


13 komentarzy:

  1. Faktycznie udała Ci się metamorfoza!Zmieniona fryzura i zupełnie inna lalka.

    OdpowiedzUsuń
  2. ha, ja dopiero na fotkach z fryzurą
    a la mokra włoszka - dostrzegłam, iż
    panienka ma fuksjowe kosmyki :)

    (no cóż, postaw słonia na środku pokoju,
    a z pewnością go przeoczę)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nikki ma ślicznie zadziwione spojrzenie -
    takie właśnie wielkookie księżniczkowe -
    niczym 43 cm Ash - WIDZIAŁEŚ już te duże
    barbie???
    Ash Olbrzymia bezkonkurencyjnie wyrzuciła
    z orbity mego wzroku blondi 43 cm - choć
    blondi półleżała dokładnie naprzeciw mej
    twarzy - ja widziałam tylko Ash, tylko Ash
    z niższej półki - nawet mój ślubny orzekł,
    iż ma sporo wdzięku, ta psotnica, co mi tak
    namąciła teraz w głowie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałem tylko Barbie, skusiła, ale cena przywróciła mnie do pionu!
      :D

      Usuń
  4. Przestań obserwować Mangustę, bo i tak jej blog jest nieczynny, a to wielgachne zdjęcie zasłania połowę strony na blogu i wszystkich doprowadza do białej gorączki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. (albo przerzuć - jak Zbieraczka -
      na prawą kolumnę lub pod rozpiskę
      z archiwum bloga)

      Usuń
    2. Ja ze smutkiem, ale jednak usunęłam jej bloga bo mi strasznie to zdjęcie przeszkadzało, a teraz u innych zasłania wpisy i zdjęcia, ach ta Mangusta!:D
      Świetna metamorfoza, piękne zdjęcia!

      Usuń
    3. Pa, Mangusto, do Odwołania! :)

      Usuń
  5. Fajnie ją zrobiłeś :-) Swoją drogą te małe Barbie mają dziwną sylwetkę. Kto powiedział, że niskie babki mają taką klockowatą budowę?
    Jakbyś kiedyś upolował w SH Pedigree Sindy albo Patch- pamiętaj o mnie :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem,ciałko niby nie złe,ale ta dorosła buzia gryzie mi się z tym ciałkiem. Fakt, różne są postury, ale przywykłem do normalnej barbie :)
      Haha, nie ma sprawy ;)

      Usuń
  6. Ona u Ciebie dorosła ! :) Wygląda świetnie !!
    Napisałam do Mangusty że nam wszystkim pół świata przesłoniła . Była bardzo zdziwiona, może coś z tym zrobi...

    OdpowiedzUsuń
  7. To zupełnie inna babka! Z dziwnej "małej dorosłej" stała się pięknością! I to jaką! Bombowa fryzura - wygląda rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. O to zupełnie inna kobietka , fantastyczna metamorfoza:)

    OdpowiedzUsuń