wtorek, 2 sierpnia 2016

Lalkowisko 2016!

Witajcie, mimo czarnych chmur nad miastem, mój humor jest jednak lepszy niż ostatnio :)
Postanowiłem dziś zebrać się i zrobić zdjęcia tego co od początku roku... nazbierałem...
Tak szczerze to lalki są w mega nieładzie, większość była kupiona na przeszczepy, dla dodatków i zrobił mi się niemały bajzel. Zapewne część z tego wysprzedam a resztę skompletuje już z innymi lalkami, gdy będzie możliwość "gablotowania" :D

Niskie ceny czasem po porostu są czynnikiem wprawiającym w szał i tym oto sposobem mam taką oto gromadkę. Lalki są zdekompletowane, dodatki walają się po pudełkach. Jak pisałem wcześniej... kiedyś to ogarnę :D





 Tu widać pogrom moich poczynań, jak zwykle z klasą i od linijki :P


 Latające głowy :D



 Wszędzie buty :D


No, w razie pytań proszę pisać :D

Przy okazji... tęsknię za tym widokiem... Po czasie można stwierdzić, których ze sprzedanych lalek się żałuje :(

Pozdrawiam!

9 komentarzy:

  1. Piszę: jakbyś się chciał pozbywać kociej torebki, to zgłaszam się! Zaraziłeś mnie, niedobry, chcicą na Isi- i jelonka w tempie ekspresowym u mnie zlądowała. I doskonale rozumiem pokusę kupowania przy niskich cenach- jak siedziałam w UK to co tydzień wracałam z siatką ciuchów, bo takie tanie :) Potem kwiczałam przy pakowaniu. Podoba mi się twoja nowa kolekcja, widać w niej myśl przewodnią i kierunki, które cię interesują. Mam parę pytań: czy buty nowych bratzów są też wciskane, czy jakaś inna lalka może je nosić? I ile kosztują przecudowne lalki MC2?

    Dobrze, że lepiej się czujesz. U mnie też pochmurno od rana, a ja się czuję jakoś energetycznie i pozytywnie (a niby powinno być odwrotnie).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wporząsiu, może nie zapomnę :D
      Co do ciuchów to nie wspomnę, bo już mam całą szafę :D
      Buty bratz niestety wciskane i o wiele większe chyba niż poprzednich wersji, ale podobają mi się :D
      Ja dorwałem jedną za 17 funtów, tą ruchomą, a tą sztywną chyba za 13 jakoś, nie pamiętam dokładnie, ale tylko ze wsględów że mi się podobały :D

      Usuń
  2. Nachapałeś się, jest na co popatrzeć! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzieje się u Ciebie, dzieje! Niskie ceny są nieodpartym argumentem, rozumie się :)))
    Gabloty na pewno się dorobisz, wierzę w Ciebie :-)
    A zbiorek bardzo interesujący!

    OdpowiedzUsuń
  4. prosiłam o fotkę MC2 - ujrzałam cały tłum lalek!
    fajnie się prezentują w twórczym nieładzie jako
    i ustawione grzecznie na apel - mnie zaintrygowała
    bratzka z grzyweczką - z włosami barwy rozlmeczonego
    kakaa - i Jej ciałko i włosy mają ciekawy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. xD W następnym poście, relacja speclanie dla ciebie :D

      Usuń
    2. WOW - mam dreszcze i nie wiem co jeszcze :)))

      Usuń
  5. Boziu boziu Ruda z MC2 w wersji artykułowanej! <3 Ja niestety mam tylko mulatkę i hipsterkę :<

    OdpowiedzUsuń