poniedziałek, 15 sierpnia 2016

=Mc2=

Dziś z okazji kolejnego dnia, kolejna nowa lalka... 
Jestem chory wiem, ale jak widzę przecenę pięknej lalki to aż mi się kolana trząsą :D 
Tak więc zakupiłem czarniutką Mc Kwardatkę i nie zawacham się jej użyć!
Przy okazji pokażę ją i jej ciałko , dla ciebie Inka :D 
Poza tym, że lalka jest śliczna i ma rzęsy do nieba, to ma piękne miękkie włosy, i teraz sobie zdałem sprawę, że ma wyciągane kończyny. Jej stylówka jest obłędna a ubranka w miarę pasują na Barbie, choć są zdeczka przyciasne. 
Bardzo lubię te buty i wzory na ubranku!
Na nogach pojawiły się jednak małe plamki.... Zapewne od getrów. 
Ok enjoy... kto dotrwa do końca, pewnie przeczyta moje kocie płacze :D




















 Moje nowe poniacze :]






 Miauuuu... xD
Zacząłem słuchać muzyki i odeszło w niepamięć :D
Pozdrawiam laleczki :D

12 komentarzy:

  1. Świetna laleczka! Ma super artykulację, z tego, co widzę... Te rzęsiorki i oczyska są śliczne. No i buty, ciuszki! Świetny zakup. jeszcze nie miałam takiej panny w dłoni :-) Chętnie bym ją wymiętosiła i wyoglądała namacalnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki słodki nosek, cudowne oczęta i
    fantastyczne owłosienie - dzięki, że
    Ją pokazałeś - na moją zgubę, rzecz
    jasna - od pierwszego ujrzenia chcę
    Ją - ale po Twojej prezentacji jestem
    absolutnie bezbronna!!!

    PS: swoją drogą - niewymowne ma pancerne!

    OdpowiedzUsuń
  3. jest świetna! przypomina trochę moxie :P genialna. kupiłabym, choćby dla kuzynki, która uwielbia takie lalki (też zbiera).

    OdpowiedzUsuń
  4. Uuuu fajniutka, chętnie pomacałabym:) a ubranko stylowe bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna ta panna! Wcale Ci się nie dziwię, że łapiesz takie okazje! Te rzęsy, i włosy, i buzia! Fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  6. MGA zrobiło świetną robotę. Właśnie takie lalki chcę widzieć w sklepach - dopracowane, ładne na twarzy, w świetnych ubrankach!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za post! Ciekawa lalka nie powiem, ale mi się właśnie odechciało ha ha ha :)

    Za to ciuszki są zacne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się te lalki, ale nie na tyle, żeby je ściągać gdzieś zza morza, a u nas ich nie widziałam. :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak miło widzieć tę laleczkę u kogoś znajomego :):) . Podoba mi się . Jej istnienie zasygnalizowała mi jakiś czas temu zachwycona nią Inka . Dlaczego poniaczki , za którymi nie przepadam ( mam pewne entomologiczne skojarzenia związane z kształtem ich głów) na Twoich zdjęciach wyglądają tak fajnie ???
    Dlaczego ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. (Kasiu - to po to, byś w końcu odegnała te
      entomologiczne skojarzenia podświadomości
      i skusiła się na jakiegoś poniaczka - czyli
      muszę znowu na spotkanko zabrać Koniczynkę)

      Usuń
    2. Nie wiem czemu Kasiu :D Sam co do Poniaczy mam mieszanie uczucia, ale pomarańczka, skradła serce me :D

      Usuń