poniedziałek, 26 września 2016

Nie Vintydżowo.

No brakuje mi. Klonów, starych poczochranych bab i tego czasu nad wanną spędzonego...
Niestety nie pora teraz, jednak ratuję się innymi lalkami...
Obecnie jedyne co mi pozostaje to TkMaxx i Zabawkowe sklepy gdzie sameż to nowości.
Dziś zakupiłem Piękna Megi, która świeci w ciemności. Boże, jak na "kolekcjonera" [hahah]  to się popisałem.
Brak czasu, jak zwykle, wena też koślawa i tak jakoś męcząco...
Wzdycham ciągle do lalek i jestem w temacie. Forum odpuściłem na maxa....
Piszę, żyję... tak dla informacji. Pozdrawiam! :*


7 komentarzy:

  1. ... i niech Ci Megi świeci w ciemności :):)
    Pozdrawiam serdecznie !!! :):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odkąd wyjechałeś w siną dal, to twój nurt lalkowy jest... "complicated" :) ale interesujący. Świecić w ciemności, to też sztuka, ja nie potrafię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah, święta prawda, odnajduję się na nowo, lub całkowicie się pogubiłem :D

      Usuń
  3. Śliczna, choć czegóż to ludziska nie wymyślą :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. pisz, żyj - nie vintydżowo :)

    OdpowiedzUsuń