piątek, 28 października 2016

Skoro już o głowie... to ona ma twardy łeb!

Dziekuję, za pozytywny odzew w poprzednim poście! Czasami muszę się wyżalić, no bo do kogo jak nie do was? Mój przyjaciel, z którym dziele pokój ma już mnie dość, tak więc ;P

Ostatnio, byłem w sklepie i zobaczyłem nowe MTM, tzn. jedną. Piekną Kyle MTM!
Jednak na dany moment nie miałem pieniędzy... Kilka dni potem patrze, a tam 40% zniżki! I w cenie jednej normalnej lalki, miałem dwie! Tak, kupiłem je Kyle i Christie...z myślą na dawczynie, bo klej... Co sie jednak okazało, mają tak twarde głowy i Kyla nawet po myciu w gorącej wodzie nie ma wycieku! Jestem zachwycony. Czytałem gdzieś własnie komentarz, że Mattel poprawił jakośćkleju... Co by było prawdą, bo to już 3 lalka gdzie jest ok!
Na dziś tylko jedna fotka, zainteresowanych odsyłam na insta! ;D


14 komentarzy:

  1. Och... co jest z tym okropnym klejem w tych lalkowych głowach, no! bardzo tego nie lubię. Dziwi mnie jednak, że ciemnoskóra panna ma także u Ciebie klej. Ja mam dwie takie panienki i każda z miękką główką. Ale z tego wynika, że to jest wszystko loteria. Och, Mattelu, cóż Ty wyczyniasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, loteria, nic więcej, dlatego jak mam możliwość to zawsze w sklepie naciskam pudełka xD

      Usuń
  2. Zazdroszczę :)
    Te lalki są piękne a artykułowane stawy dają dużo możliwości. Co to Mattela, faktycznie, ostatnio jakość się poprawia i oby tak zostało...
    Blondynki w pomarańczowej bluzce zazdroszczę baaardzo... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem ci, jakoś naprawdę sie poprawiła, pomysły idą do przodu. Ja jestem zadowolony, choć przez klej odmawiam sobie wielu pociech. Za to polubiłem się z Bratz i moja kolekcja ich rosnie w siłe ;D

      Usuń
  3. No to miałeś wielkiego farta! Dwie za cenę jednej! Rany, jak ja bym chciała trafić na taką promocję! Asha u mnie też ma miękką główkę. Dziwne to wszystko, ale o tym "lepszym" kleju jeszcze nie słyszałam. Dzięki za info :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, dziwne, ale co zrobić. Chybił, trafił ;P

      Usuń
  4. Śliczne obie i jaki traf:)) Muszę sie też pochwalić posiadaniem tej ślicznej blondyneczki - choć nie po promocji:) i tez mięciutki łepek - idzie na lepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Opatrzność Lalkowa nad Tobą czuwała !!! :) Lepsze dwie, niż jedna !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli tylko trochę spadnie cena MtMek, to się obkupię jak głupek i pozmieniam ciała kilku nieruchawcom :) Fajne są z buziek, szczególnie Lea, ale jednak w porównaniu z niektórymi staruszkami przegrywają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha nie tylko ty masz to w planach :D
      Te nowe sa bardzo naturalne, czego dawno u mattela nie widziałem, ale fakt piekniejesze bywają ;)

      Usuń
  7. Straszliwie mi się podoba ta blondyna <3 Wyobrażam sobie, jak pracownicy Mattela stanęli nad pierwszym jej egzemplarzem zjeżdżającym z taśmy i rzekli:
    - Codziennie robimy coraz piękniejsze Kayle, ale dzisiaj to już kufa przegięliśmy!

    OdpowiedzUsuń