czwartek, 24 listopada 2016

Lalki, no bo co innego!?

Witam, postanowiłem skopiować sobię parę zdjęć, tego co w ostatnim czasie nabyłem. Pewnie niektórzy z was widzieli je czy na flikr, czy na grupie, ale postanowiłem, że i tu coś wrzucę, co by was nie zamęczać moimi egzystencjonalnymi pierdołami!
Mam nadzieję, ogromną! Że bedzie mi dane pochwalić się jeszcze pięknie poukładana kolekcją... ah!

Nie wiem czy jestem do tyłu, ale jak tylko zobaczyłem tą lalkę, to zapragnąłem jej. Ta nieco dziwna twarz mnie urzekła, dodatkowo panienka Curvy i super dodatki! Tak, krzynąłem w myślach... Jednak zaraz zacząłem wymyślać! To klej pewnie będzie mieć, to drogo itp. Hamowałem się z zakupem, aż ostatnio w jednym zabawkowym, od czasu do czasu są promocje... "Penny sale", znaczy, że kupujesz jedną zabawkę, a drugą w 'penny sale' masz za 1p, czyli za free!
Na moje szczęście fashionistas były w tej promocji! Czarnulka i Kyla.
Myśle... 16 funtów za 2 super lalki... BIORE!
Byłem jednak nastawiony na to, że obie będą zalane klejem. Co się okazało... Czarnulka czysta! Nie ma kleju, Kyla ma, ale Mattel coś zmienił i łeb jest twardy, ten klej ma jakąś lepszą jakość. Nawet ciepła woda go nie aktywuje, co mam już spostrzeżone na kolejnej lalce! Jestem zadowolony!

Poza tym to duży krok dla mojej kolekcji... Ciemnoskóra lalka plus size!
Jestem tam miło zaskoczony tą lalką. Ma bardzo dobrze wykonane dodatki, co prawda różowe kajaki mi tu nie pasują, ale to drobiazg. Poza tym makijaż oszczędny, piękne kręcone włosy no i to ciałko. Podoba mi się jego masywność. Dawno nie czułem takiej innośći w moich dłoniach!
Kyla też jest bardzo ładna i te jej dodatki <3 Co prawca Petitki nie bardzo mnie biorą, więc pewnie w tym przypadku coś pokombinuję.

 Kolejne dwie panny to Roszpunka i Elsa z Disney Store, ze stacjonarnego DS <3 Gdy tam wszedłem myślałem, że zejdę! Tyle pięknych lalek! Miałem tez okazję zobaczyć też te większe i bardziej kolekcjonerskie i nie mogłem oderwać wzroku! Cena... te większe wiadomo, droższe. Ok 80-100 funtów, co i tak jest realne. Klasyczne, tak jak moje, po 12.99 bodajże! Więc cena śmieszna. Jeśli będę miał kiedyś możliwość to tam wrócę <3
 Trzecia panna i na dziś ostatnia w tym poście, to Twyla z Poundlandu!
Czyli tak jakby ktoś rzucił sort Barbie do sklepu po 5zł xD
Ta kosztowała 10 funtów, i kupowałem ją z myślą, że ma klejogluta...
Jakbyście widzieli moją minę gdy ścisnąłem jej głowę w domu....

Zawsze tak reaguje... O.o


hihi :D

12 komentarzy:

  1. ooo - czekoladkowej PLUS ogromnie mi się chce!!!
    świetnie, że Ją masz - a i Twyla charakterna :)))

    mnie zakręciło na maksa na punkcie niuń, które
    dotąd tylko przez internet można nabyć i to tę
    droższą wypasioną w pierdółki wersję, podczas
    gdy mnie interesują po prostu lalunie - uwaga!
    (nie wierzę, że to piszę) Mini Animators Disney ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja tylko blogi czytam, na wiecej czasu brak, wiec mam wgląd tylko w to, co tu wrzucisz, wiec dzieki za kopie!!
    A mam pytanko, przypadkiem nie masz tego ostatniego egzemplarza Monster co ze zdjecia? Bo nie wiem co to za postać ale ma lewą dłoń na prawej ręce... tak ma być? Z góry przepraszam za swoją niekompetencję :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;] To właśnie moja lalka... też zauważyłem to dopiero w domu... xD

      Usuń
  3. tej okrągłej czekoladki to zazdroszczę intensywnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. No nie widziałam u nas czekoladki, fajna :) Choć wolę staruszki to w sklepach napawam się widokiem wszystkiego bez wyjątku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym się z wielką chęcią się widokiem staruszek ponapawał xD

      Usuń
    2. To zapraszam do mnie, może to nie to samo co w sklepie, aleeee... paw paw ;)

      Usuń
  5. Panny świetne! Zazdroszczę wyprzedaży czy promocji! Też jestem zdania, że ciałko curvy jest całkiem do przyjęcia, choć sztywność mi idzie na nerwy!
    Gif mnie rozwalił :)))
    Dobrze, że wpadasz na bloga :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdro mocno, my w Polsce jeszcze sobie poczekamy na fashionistki z ubrankami. Pewnie dopiero na sezon wiosna/lato :/

    OdpowiedzUsuń