sobota, 3 grudnia 2016

Happy Birthday to me! 26 lat na rynku :D

Witam was! 
Dziś kończę 26 lat! Kiedy to zleciało? Sam nie wiem!
Nie mam specjalnie przygotowanej przemowy, tak więc będę sypał z rękawa.
Tak szczerze mówiąc, spędzam te urodziny sam.
Później pewnie pójdę na urodzinowego Big Mac Meala ;p 
Co jednak jest najfajniejsze ?
To, że mogę kupować sobie sam prezenty :D 
Moimi urodzinowymi cudaczkami, jest Jade, z której jestem mega zadowolony, i Descen'cośtam', od Hasbro...która jednak mnie nie oczarowała ...

Świętować zacząłem już wczoraj! Zjadłem dużą pakę słodkości i chipsów, a co!
Dziś też już podjadłem, ale coś porządniejszego trzeba by zjeść, nie same słodycze...

Wracając do tematu.
Popołudniową porą, poszedłem do TkMaxx... ostatnio mojego ulubionego sklepu i o dziwo mieli rzut nowego sortu.
Byłem już w stanie kupić kucyka, kolejną Monsterkę, jednak ku moim oczom wyłoniła się ona, tzn. one... Descendants, od Hasbro.
Było ich kilka.
Przyjrzałem się, pomyślałem i wziąłem. Myślę sobie... Chciałem je obczaić, pomacać, sprawdzić ciałka... Ok.
Po powrocie do domu zacząłem otwieranie.
No i klops. Lalka sama w sobie do zaakceptowania. Jednak...
Głowa siedzi luźno, o ściągnięcie jej nie łatwo, ma straszne wąską dziurkę i odchylając miałem wrażenie że trzaśnie... Tak więc została na miejscu.
Ciałko, niby ok, jednak znów odnoszę wrażenie, że inspirowane MH, czy EAH.
Lalka ma gigantyczne stopy, tak więc z obuciem będzie problem....
Włosy od hasbro, niby miękkie, a czuję że będzie mop...
Ciuszki orientalne, tematyczne, tak więc bardzo ograniczone. Nie lubię lalek w ciuszkach które jakby to powiedzieć, sa jednorazowego użytku, znaczy się sprecyzowane do jednego tematu, bo potem nie mogę ich nigdzie użyć, bo mnie to gryzie... W dodatku, na Barbie pasować nie będą?
Poza tym, lalka ma ładne dłonie... xD Jeden plus;p 
Bajki nie oglądałem, nie wiem czym charakteryzuje się postać. 
Ma na imie Lonnie, ma ciemnobrązowe włosy, i właśnie ten orientalny strój....
A wy? Co sądzicie o tych lalkach?

Druga jest Jade, od MGA, Bratz. Tu nie mam zastrzeżeń, choć jedyne co denerwuje to pancerność pakowania xD
Lalka ma na sobie wszystkie kolory tęczy xD
Dodatki są świetne!
Osobiście polecam nowe Bratz!


Więcej zdjęć dla osób zainteresowanych, znajdziecie na Flickr, czy też Instagram, powyżej w zakładkach ;D
 Pozdrawiam i jeszcze raz Hapi Berzdej! 











23 komentarze:

  1. Hapi , Hapi , Bardzo Hapi !!!:):)
    Autoprezenty piękna rzecz:) . Mam jedną Descendantkę i jestem z niej bardzo zadowolona .
    Po co chciałeś swojej ściągać głowę ??? :O ? Bracusia też cudna , te nówki chyba mają delikatniejszy makijaż . Jeszcze raz Wszystkiego Najlepszego :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D
      Bo generalnie to kupowałem ją tylko z myślą na dawce xD Niedobry ja :D
      Bratz wgl są teraz odpicowane na maxa. Dodatki, makijaż taki delikatny i całość robi super wrażenie.
      Dzięki wielkie :*

      Usuń
  2. Sto lat w zdrowiu i urodzie no i przy kasie... Jezusiczku jaki Ty już stary jesteś, doganiasz mnie normalnie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha dzieki. Czy doganiam? W takim wypadku ty stoisz w miejscu ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Najserdeczniejsze życzenia! Piękny wiek, mnie po 26 urodzinach spotkały najwspanialsze rzeczy w moim życiu, życzę co najmniej podobnych wrażeń:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Oj liczę na to i przeogromnie oczekuję :D

      Usuń
  5. Sto lat! Jak to fajnie, kiedy człowiek sam sobie może kupić prezent - przynajmniej będzie trafiony. ;) Descendants mam kilka, włosy rzeczywiście nie zachwycają, ale buźki są dopracowane, a ciuszki mają mnóstwo detali. Lonnie rzeczywiście chyba jest najmniej uniwersalna z nich wszystkich. Niektóre ciuszki pasują na Barbie Petite.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Fakt, z detalami masz dużo racji, bo jakoś wykonania nie ma w sumie nic do zarzucenia.
      Też miałem w głowie myśl, że na petitki będą w sam raz... po czym uznałem, że ja nie zbieram petitek... a jak już kupuję to ttylko na dawców :D

      Usuń
  6. Wszystkiego NAJ... NAJ... NAJLEPSZEGO z okazji tak ważnego dnia :)))
    Też robię sobie takiego okolicznościowe prezenty - uwielbiam to :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego :D.
    Mam z Następców Lonnie i Mal i jestem nimi zachwycona :D.

    OdpowiedzUsuń
  8. :D Zdrowia, zdrowia i jeszcze raz pieniędzy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, dzięki i jeszcze więcej pieniędzy :D

      Usuń
  9. Troszkę spóźnione, ale szczere życzenia wszystkiego najlepszego :) zdrowia bo ważne, szczęścia żeby łatwiej się żyło i worków pieniędzy dla umilenia życia :))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze raz (po forum ;)) spóźnione życzenia wszystkiego naj naj naj z okazji urodzin! Descendants mi kompletnie do gustu nie przypadły.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo szczęścia i powodzenia! Masz fajne lata, kiedyś będziesz je wspominał z sentymentem :)))
    Kupowanie samemu sobie prezentów uważam za fantastyczne!
    Myślisz, marzysz i masz!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję wszystkim pięknie :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego :-) Dużo zdrowia, szczęścia, lalek i pieniedzy, oczywiście na prezenty dla siebie :-D

    OdpowiedzUsuń