środa, 7 grudnia 2016

Niespodziewany łup! Małe ogłoszenie.

Jak nam wiadomo, w Polskich lumpeksach lalki z nowszych serii pojawiają się ze sporym opóźnieniem. Ludzie nie wywalają od razu nowych lalek, choć czasem zdarzają się cuda. Tu w UK, lokalne Charity przyjmują "towar" do ręki, i od razu rzucają na wieszaki. 
Miałem kilka ciekawych łupów na początku, ostatnio trafiłem Barbie&Tanner  w świetnej kondycji, co prawda w nieoryginalnym ubranku, jednak to które miała, jest świetne i nie kipi  różem .

Dziś będąc na mieście, coś mnie podkusiło i rzuciłem do kolegi... Chodź do Charity! On znając mojego bzika na tym punkcie, stanowczo wykręcił mordą xD i wykrzyczał wręcz, że nieee! Ja rzuciłem fochem i poszedłem. Od progu w oczy rzuciły mi się nogi! Ku mojemu zdziwieniu, ukazała się piękna Kyla Fashionistas!
Co prawda lalkę już mam, nówkę z pudełka, jednak ta ma oryginalną sukienkę, i była w świetnym stanie! Co prawda lekko poczochrane włosy i brak dodatków, ale nie przeszkadzało wydać mi to 1,50 funta. 

Lalka zachwycała mnie od początku, po zakupie i teraz "odzyskując" ja na nowo, wiem że dalej mi się podoba! Moją oryginalną przeszczepiłem na ruchome ciałko. Z tą nie wiem co do końca będzie, ale jakiś plan na nią znajdę ;D

W zasadzie od jakiegoś czasu, chodzi mi po głowie osadzenie niektórych lalek na ciłkach MM, co z tego wypali to zobaczymy. Jak to się mówi "Co się odwlecze, to nie uciecze". 


Zapraszam również gorąco na moją nowo powstałą stronę na fb, gdzie może będę bardziej aktywny i wrzucał będę drobniejsze przemyślenia, pomysły i to co u mnie. 

12 komentarzy:

  1. Fajna zdobycz :-) Ja też wczoraj miałam szczęście "na polowaniu" w SH. Już nie pamiętam kiedy ostatnio coś tam kupiłam więc tym bardziej jestem zadowolona. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mam nadzieję, że sie pochwalisz :D

      Usuń
  2. no nie mogę uwierzyć - ale nie mam chyba
    wyboru - muszę i już! aha! tylko podczas
    tych swoich aktywności - nie zapuść i tego
    miejsca, proszę!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. A jak tam rozbiegane oczka Kayli? :D Ja widziałam mnóstwo egzemplarzy i tylko jeden miał oczy normalnie rozstawione, za to usta z wielkim odpryskiem farby- dodam, że taką lalkę wystawiał warszwawski Toy's R Us :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czemu, ale fakt, zdjęcie nie dodaje jej uroku, co prawda na żywo presentuje się o wiele lepiej. Widziałem masę zdjęć takich lalek w sieci! To jest absurd jak one moga przechodzić kontrolę jakości!

      Usuń
  4. Gratulacje :) To bardzo urokliwa laleczka, też ją mam :)
    Dołączam się do prośby Inki , nie zaniedbuj bloga . Zrezygnowałam z FB już kilka lat temu i raczej tam nie wrócę :/.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez obaw,FB to tylko dodatek ;D
      Dzieki :D

      Usuń
  5. Gratuluję łupu, naprawdę ładna sztuka wpadła Ci w łapki. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taka świetna lalka Ci się trafiła! Miałeś farta!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję łupu! Oj żeby takie sklepy u mnie w okolicy były:)...choć może lepiej, że nie ma:P Myślę, że na ruchomym ciałku będzie jej zdecydowanie wygodnie.
    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały skarb Ci się trafił :) szczerze gratuluję. Pozdrawiam i przy tej okazji życzę Szczęśliwego Nowego Roku i lalkowego urodzaju; -)

    OdpowiedzUsuń